The AIM Christmas Party

Nu voi scrie prea mult, ci voi lăsa imaginile să vorbească despre The AIM Christmas Party.

Partea cu Christmas Party e ușor de descifrat.

The AIM?

Pentru cine este cât de cât implicat în blogosferă, mai mult ca sigur că a aflat.

Spuneam prin vară, chiar când participam la cel mai important eveniment de social media dedicat părinților, numit în mod evident Social Media for Parents, că blogul meu, Jurnalul unui tată a intrat în portofoliul ARBOmedia. Și nu oricum, ci în cel mai nou și ambițios proiect, the AIM: ARBO Influencer Marketing, pe zona de Family.

Blogul meu va împlini în curând trei ani. Totul a plecat dintr-o mare emoție. Pur și simplu din… fericire. Tocmai aflasem că urma să devin tată. Din nou. Dar, după o perioadă cam lungă de la nașterea primei mele fetițe: la zece ani diferență!

Am simțit nevoia să scriu despre asta. Să spun lumii întregi cât de mult mă bucur. Bine, partea cu lumea întreagă este exagerată. La început mă citea familia și prietenii. Apoi alți cunoscuți. Sau necunoscuți. Pentru că cifrele vizitelor pe blog au început cu timpul  să crească și mi-am dat seama că fizic nu am cum să cunosc atâta lume:)

Mi-am adus aminte că la primul copil căutasem peste tot informații despre evoluția sarcinii, naștere, diversificare, îngrijirea copilului. Informații erau. Mult mai puține decât azi. Doar cărți. Bloguri de parenting nu existau. Cel puțin nu auzisem de vreunul. Nici evenimente pentru proaspeții părinți. Iar singurele informații erau destinate exclusiv mamelor. Tatăl: un mare absent.

Un motiv în plus să scriu acum despre experiența mea de tată. Mai ales că suntem atât de puțini cei care o facem. Iar avantajul meu este că am scris atât despre bebelușie, dar pot scrie și despre preadolescență pentru că cea mare a sărit binișor de 12 ani.

Jurnalul unui tată și ARBOmedia

Revenind ARBOmedia, la vreo doi ani și jumătate de când pusesem primul articol online, Simona și Andreea au crezut foarte mult în mine și faptul că textele mele pot ajuta.

Blogul meu a fost și va continua să fie una dintre pasiunile mele, nicidecum jobul meu. Pe de altă parte, ca orice pasiune, implică bani și mult timp. Nu cred că este nevoie să detaliez de ce.

Propuneri au tot venit de-a lungul timpului pentru a scrie despre una despre alta. Am făcut-o numai dacă am crezut în evenimentul respectiv sau în produsul respectiv.

În continuare voi scrie și la propunerea unor branduri sau organizatori de evenimente ca și înainte. Numai că de zona de publicitate se ocupa ARBOmedia.

Și cu asta închei pentru că am promis că voi fi scurt.

Fiecare face ceea ce se pricepe mai bine. Eu rămân la scris, ARBO la publicitate.

Iar împreună ne și distrăm.

Deci, las pozele să vorbească despre ARBOmedia The AIM Christmas Party a bloggerilor de travel, wellbeing, parenting și food, un prilej extraordinar de a ne cunoaște mai bine.

Dar, până atunci mulțumesc celor care au făcut posibil evenimentul: Coolinart, Chez Odette, Nedelya, Vel Pitar, Betty Ice, PLANBeer, Cramele Sâmburești, Somersby, Aqua Carpatica, Granini, Himalaya, Boiron, Yves Roche.

Comentarii Facebook

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: